Ciudățeni Wiki
Advertisement
Ciudățeni
S1e1 ciudateni oregon harta.jpg
Tip Oraș
Aparențe
Primul episod "Capcană pentru turiști"
Ultimul episod "Răzbunarea lui Gideon"
Apariții 28

Ciudateni, Oregon este un oraș mic, adormit și misterios din centrul Oregon, unde sunt multe fenomene supranaturale. Fondat de Quentin Trembley, Ciudățeni este locul unde Stan Pines locuieşte și administrează Coliba Misterelor, o capcană pentru turiști care taxează la suprapreţ vizitatorii nenorocoşi pentru o vizită fulger la cel mai bizar muzeu din lume. Gemenii frate și soră, Dipper şi Mabel Pines sunt trimiși să stea cu Stan pe timpul verii, care îi îndeamnă să diferitele şi încă curioasele miracole din Ciudățeni.

Ciudățeni, Oregon poate să fie bazat pe Vortexul Oregonului, care este localizat în Oregon, iar localnicii pretind că acolo au loc activităţi paranormale.

Istorie[]

Ciudățeni a fost numit de al optulea și jumătate președinte al Statelor Unite, Quentin Trembley, când acesta l-a „descoperit” căzând de pe o stâncă cu un cal pe care-l călărea invers. Oricum, acest lucru a fost ascuns de guvernul S.U.A. și ,în locul lui Trembley a fost recuscut „necunoscutul local” Nathaniel Northwest ca fo ndator al orașului.

Rezidenți cunoscuți[]

Ciudățeni în Oregon

  •  Stan Pines este zgârcitul proprietar al Colibei Misterelor, o capcană pentru turiști care suprataxează nenorocoșii vizitatori pentru o vizită fulger la cel mai bizar muzeu din lume. Odată, acesta a avut o cameră umplută cu figuri de ceară.
  •  Soos este ul dulce „om-copil” care lucrează la magazinul de cadouri de la Coliba Misterelor. Este bun prieten cu cu Dipper și Mabel Pines. El și Dipper adoră să facă împreună așa-numitele „chestii de băieți”, ca încălzitul de hot dogi, unul câte unul, până când explodează în microunde.
  •  Wendy Corduroy este o adolescentă matură și cool care muncește cu jumătate de normă la Coliba Misterelor. Dipper este îndrăgostit până peste cap de ea. Wendy poate fi amuzantă, până nebunaticii ei prieteni adolescenți se arată.
  •  Robbie este un adolescent indispus, chitarist principal în trupa lui. Este folstul-iubit al lui Wendy și rivalul lui Dipper.
  •  Deputy Durland face parte din leneșa și sarcastica echipă de aplicare a legii din Ciudățeni, împreună cu Șeriful Blubs, care consideră orice caz de nerezolvat ca să poată să ia prânzul în schimb.
  •  Șeriful Blubs face parte din leneșa și sarcastica echipă de aplicare a legii din Ciudățeni, împreună cu Deputy Durland, care consideră orice caz de nerezolvat ca să poată să ia prânzul în schimb.
  •  Gideon Bucurosul este un medium de televiziune auto-proclamat a cărui misiune adevărată este să scape de competiția sa, Coliba Misterelor. A fost deținătorul jurnalului 2. Gideon conduce Cortul Telepatiei.
  •  Bud Bucurosul este tatăl lui Gideon Bucurosul, lucrător la Cortul Telepatiei și deținătorul Bucurosul Vânzări Auto.
  •  Sexy Dan este tatăl lui Wendy și a altor 3 băieți care este, de asemenea, un tăietor de lemne instabil emoțional.
  •  Tyler este un individ indecis care trăiește în Ciudățeni, Oregon.
  •  Toby Hotărâtul este reporter pentru Pălăvrăgiul de Ciudățeni.
  •  Shandra Jimenez este reporter pentru un posibil show TV din Ciudățeni, Oregon.
  •  Mikey R. este un bărbat cu două brațe rupte.
  •  Leneșea Susan este fosta iubire a Marelui Unchi Stan și chelneriță la localul Cina la Greasy. Are un ochi leneș care nu se deschide niciodată.
  •  Grenda este o fată cu voce groasă care e cea mai bună prietenă cu Candy și Mabel.
  •  Candy Chiu este o fată care este cea mai bună prietenă cu Grenda și Mabel.
  •  Pacifica Northwest este cea mai populară fată din Ciudățeni, iar stră-bunicul ei a „fondat” orașul.
  •  Bătrânul McGucket este un țicnit local și, de asemenea, cel mai bătrân rezident cunoscut al Ciudățeniului.
  •  Bats Biker este un individ afectiv care trăiește în Ciudățeni, Oregon.
  •  Doamna Bucurosul este mama lui Gideon Bucurosul.
  •  Gorney este un copil local.
  •  Shmipper și Smabble sunt alți doi copii locali.
  •  Copilul Mumie este un puști local.
  •  Copilul Soldat este un alt puști local.
  •  Domnul și Doamna Northwest sunt părinții Pacificăi.
  •  Tipul Pizza Gratis este un om gras care iubește pizza.
  •  Pădurarul de la Lacul Ciudățeni McGucket este fiul Bătrânului McGucket și pădurar la Lacul Ciudățeni.
  •  Lee este un adolescent local.
  •  Tambry este o adolescentă locală.
  •  Nate este alt adolescent local.
  •  Thompson este alt adolescent local.
  •  Reginald este un tânăr episodic și prietenul Rosannei.
  •  Rosanna este o tânără episodică și prietenalui Reginald.
  •  Femeia cu nas ascuțit fără nume este o femeie care o place pe Mabel și Cât poți mânca la Joe.
  •  Femeia cu tricou portocaliu fără nume este un personaj episodic căruia îi place Gideon Bucurosul și Târgul Misterelor
  •  Domnul Piscinescu este salvamar la piscina din Ciudățeni. Dipper îl găsește instabil emoțional. Acesta îi angajează pe Dipper și Wendy ca salvamar și asistent de salvamar înainte de a-i concedia pe amândoi.
  •  Fantomele Ma și Pa Duskerton trăiesc și vânează în maginul Dusk 2 Dawn.
  •  Maniacul Varoween caută copii de Varoween care nu au spiritul acestei sărbători.
  •  Hank este un tată local.
  •  Soția fără nume este o mamă locală.
  •  Cercetașa fără nume este o femeie care s-a ciocnit de Dipper și l-a întrebat dacă plângea.
Advertisement